בר קוקטיילים לאירועים

האנוי היא חברה המתמחה בהקמה של בר קוקטיילים לאירועים, לאחר שנים בתחומי חיי הלילה, מסיבות ומסעדנות לקחנו את כל עולם הקוקטיילים והמיקסולוגיה צעד אחד קדימה, התחלנו דרך מעצבת פנים שתצור עבורנו את הבר שאותו רצינו לעשות, חדשני, מואר, מושך את העין ומיוחד מאוד, לאחר מכן העברנו את כל השרטוטים לבעלי המקצוע הטובים ביותר. לאחר מכן החל שלב בניית התפריט והקוקטיילים, בחרנו את חומרי הגלם הטובים ביותר והתחלנו בבניית הקוקטיילים שלנו, ניסינו להתאים כמה שיותר את הטעם המשקאות למגוון הרחב ביותר של אנשים, קוקטיילים מתוקים, חמוצים, מרירים וחלק חזקים.

האנוי בר קוקטיילים לאירועים מביא איתו ערך מוסף, מעבר לקוקטיילים האיכותיים שלנו ונראות המדהימה של הבר, אנו מביאים איתנו שואו – הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מהחוויה, כל החבילה הזו יוצרת שואו שקשה לפספס וללא שום ספק יעלו אצלכם הרבה שאלות מקרב המבלים דרך מי סגרתם בר כזה וישדרג בכמה רמות את המאורע.

Let us show that cocktails cross genders

אנו עושים אירועים מכל הסוגים, חתונות, אירועים עסקיים, אירועי חברה, מסיבות רווקות ורווקים, ימי הולדת ולמעשה נהיה שם בשבילכם לכל אירוע שהוא – להרים את האווירה ולהראות לאנשים מה יכולים לעשות כמה ברמנים מקצועיים וקוקטיילים חלומיים. חלק בלתי נפרד הוא איכות חומרי הגלם והאוטנטיות שלהם, כל חומרי הגלם נרכשים דרך יבואנים בלבד ובעלי תעודת מקוריות ואישור משרד הבריאות – יותר מכל בריאות הקהל חשובה לנו. הציוד הנמצא אצלינו מקצועי ביותר, החל ממרכיבי הקוקטיילים, הכוסות, המכשור הנלווה ובעיקר מקצועיות הברמנים, הברמנים שלנו בוגרי קורסי ברמנים ממגוון בתי ספר – מכך נעשה הכל כדי שתקבלו את המוצר האיכותי ביותר! בסופו של עניין מבחן התוצאה יהיה בשטח, כשתראו אותנו באירוע שלכם – מילים קל לרשום! תנו לנו להוכיח לכם שאנחנו לא סתם מילים, תנו לנו לעשות לכם את האירוע שכולם ימשיכו לדבר עליו, הרי אתם הפרסום הכי טוב שלנו, האנוי בר קוקטיילים לאירועים תזכרו את השם.

בנינו עבורכן עמוד עם טיפים משגעים לבחירת שאף אחת לא תשכח.

נשמח לעמוד לשרותכם לכל מטרה, אנחנו מאמינים שכבר הראנו לכם את הדרך לצור איתנו קשר, נתראה בשמחות!

לחצו כאן ליצירת קשר